دستگاه تولید دستمال کاغذی 2023 + لیست قیمت

مواد دستگاه تولید دستمال کاغذی خمیرکاغذ تهیه می باشد. دستمال کاغذی در انواع مختلف از لحاظ جنس و سایز در بازار عرضه می شود یکی از پرکاربرد ترین و ضروری ترین لوازم مورد استفاده ی افراد است. انواع دستمال کاغذی رولی بزرگ و کوچک، دستمال توالت، دستمال کاغذی جعبه ای رومیزی، دستمال کاغذی حوله ای آشپزخانه و دستمال کاغذی جیبی امروزه از ملزومات بهداشتی مورد استفاده در مکان های مختلف هستند و افراد همیشه یکی از انواع آن را در خنه، محل کار، خودرو و یا کیف خود به همراه دارند. تولید دستمال کاغذی نیز یکی از مشاغل پرسود محسوب می شود و امروزه شاهد برندهای گوناگون این محصول در بازار هستیم.

تولید دستمال کاغذی در دو نوع خانگی و کارخانه ای امکان پذیر است و امروزه از مشاغل پرسود خانگی نیز می توان به تولید دستمال کاغذی در خانه اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با انواع فرایند تولید دستمال کاغذی و معرفی و بررسی جوانب و جزییات مختلف آن، این مقاله ی ایران کاپ را دنبال کنید.

 

دستگاه دستمال کاغذی خانگی

 

 

انواع دستگاه خط تولید دستمال کاغذی

از مزیت های راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی این است که شما با سرمایه ای اندک نیز می توانید اقدام به راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی کنید. بسته به نیاز و نوع دستمال کاغذی مورد نظرتان می توانید با کسب اطلاعات در مورد قیمت دستگاه دستمال کاغذی و خریداری آن یکی از انواع خط تولید دستمال کاغذی را داشته باشید.

  • دستگاه خط تولید دستمال کاغذی رولی
  • دستگاه خط تولید دستمال کاغذی جعبه ای رومیزی
  • دستگاه تولید دستمال توالت
  • دستگاه تولید دستمال کاغذی حوله ای آشپزخانه
  • دستگاه خط تولید دستمال‌های کاغذی جیبی

دستگاه های تولید دستمال کاغذی همگی یک فرایند مشخص را انجام می دهند اما برای مثال عملکرد خط تولید دستمال کاغذی رولی با خط تولید دستگاه دستمال کاغذی توالت پس از تولید دستمال کاغذی در نحوه ی پیچیدن در رول پیچ یا برش خوردن متفاوت است. یا اگر چاپ طرح های تزیینی روی دستمال کاغذی مد نظر شما باشد یا تعداد لایه های دستمال کاغذی با هم متفاوت باشد خط تولید دستگاه دستمال کاغذی مورد نظر کمی متفاوت خواهد بود. همچنین برای اجرای انواع بسته بندی های گوناگون باید دستگاه مناسب را برای بسته بندی به صورت جداگانه انتخاب و خریداری کنید.

 

انواع دستگاه تولید دستمال کاغذی

 

دستگاه ساخت دستمال کاغذی خانگی

اگر تمایل به تولید دستمال کاغذی در خانه و فروش دستمال کاغذی دارید خبر خوب این است که می‌توانید از دستگاه خانگی تولید دستمال کاغذی که با برق تک فاز خانگی کار می‌کند برای راه‌اندازی یک کسب و کار در منزل خود استفاده کنید و خیالتان راحت باشد که قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی خانگی به نسبت امکانات و قابلیت‌هایی که دارد مناسب است و می‌تواند تمامی نیازهای شما برای تولید و بسته‌بندی دستمال کاغذی تولیدی خانگی را فراهم کند. قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل را می توانید با مشاوره و کسب اطلاعات از مشاوران ایران کاپ دریافت کنید.

در صورتی که از دستگاه تولید دستمال کاغذی تمام اتوماتیک استفاده کنید تمام مراحل تولید این محصول از جمله مراحل مربوط به جمع‌کردن، برجسته‌سازی، شمارش، بریدن با دستگاه برش، بسته بندی و وارد کردن دستمال کاغذی در جعبه تنها توسط یک دستگاه انجام خواهد شد و این کار به راحتی و سرعت قابل توجهی قابل اجراست.

 

 

ویژگی های دستگاه خط تولید تمام اتوماتیک دستمال کاغذی

  1. مراحل مختلف تولید دستمال کاغذی به آسانی انجام می شود
  2.  حجم تولید دستمال کاغذی با دستگاه تمام اتوماتیک بالاست
  3. سرعت تولید دستمال کاغذی بالاست
  4. نیازی به استفاده از نیروی انسانی در فرایند تولید و بسته بندی ندارید
  5. در وقت و هزینه صرفه جویی خواهد شد
  6. هزینه های کنترل و مدیریت خط تولید دستمال کاغذی کمتر خواهد شد
  7. هزینه‌های مدیریت خط تولید دستمال کاغذی به میزان زیادی کاهش خواهد یافت

 

خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی خانگی

 

قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی

همانطور که گفته شد انواع مختلفی از دستگاه تولید دستمال کاغذی وجود دارد که بسته به قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفشان قیمت های متفاوتی دارند. به طور کلی فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت دستگاه دستمال کاغذی موثر هستند. از جمله فاکتورهایی که می‌تواند قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی را تحت تاثیر قرار دهد امکاناتی مانند اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن دسنکاه دستمال کاغذی، مشخصات فنی و فناوری های به کار رفته در آن هستند. همچنین ظرفیت تولید دستمال کاغذی و برند سازنده ی دستکاه دستمال کاغذی از سایر موارد تعیین کننده ی قیمت دستگاه دستمال کاغذی می باشند. شرکت های فروش دستگاه تولید دستمال کاغذی برندهای مختلف این دستگاه را با قیمت های گوناگون عرضه می کنند که پیش از خرید لازم است با توجه به نیاز خود و شرایط تان برای خرید دستگاه دستمال کاغذی در خانه یا هر مکان دیگری اقدام کنید.

درآمد تولید دستمال کاغذی در خانه

براورد درامد کارگاه تولید دستمال کاغذی کار ساده ای نیست و به بررسی و سنجش معیارهای زیادی نیاز دارد. اما می توان گفت بازار هر محصولی از مهم ترین عوامل بقای آن محصول و میزان موفقیت آن است. بازار دستمال کاغذی در انواع مختلفش بازار پرسودی ست و به جرئت می توان گفت حجم بزرگی از بازار لوازم شوینده و بهداشتی را به خود اختصاص داده است.
برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی باید ابتدا بررسی کنید که بازار شما کجاست و برای فروش دستمال کاغذی تولید خود باید به کدام بازارها مراجعه کنید. میزان نوآوری و خلاقیت و شناخت صحیحی از نیاز مشتریان در مرحله ی بعد می تواند یکی از مهم ترین معیارها برای براورد درامد کارگاه تولید دستمال کاغذی ست.

برای ورود به بازار تولید دستمال کاغذی ابتدا باید یک سری نکات را در نظر گرفته و پس از دریافت شناخت کافی از این کسب و کار، برای خرید دستگاه دستمال کاغذی درست کن اقدام کنید. ابتدا در مورد تولید دستمال کاغذی، بازار فروش دستمال کاغذی، فروش دستگاه دستمال کاغذی، قیمت دستگاه دستمال کاغذی، شرایط بازار این محصول، نقاط ضعف و نقاط قوت رقبا و شناسایی رقبای خود در تولید دستمال کاغذی، پیدا کردن و شناسایی مشتری دستمال کاغذی، شناخت سلیقه و نیاز مصرف کندگان دستمال کاغذی و در آخر آشنایی کامل با فرایند تولید دستمال کاغذی. برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی در خانه یا کارگاه های کوچک یا بزرگ می توانید با دریافت مشاوره ی خط تولید دستمال کاغذی از مجموعه ی ایران کاپ نمایندگی دستگاه تولید دستمال کاغذی تصمیم درست و رضایت بخشی را بگیرید.

برای انتخاب و خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی و راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی فول کات یا انواع مدل های دستگاه دستمال کاغذی بهتر است نکاتی را پیش از خرید و اقدام در نظر بگیرید.

 

ویژگی های دستگاه تولید تمام اتوماتیک دستمال کاغذی

 

بررسی وضعیت ماشین آلات مختلف خط تولید و انتخاب ماشین آلات صنعتی با کیفیت را در اولویت قرار دهید تا کیفیت محصول خروجی شما درجه یک باشد و محصولی بدون نقص را به مشتری ارائه دهید. به این ترتیب مشتریان ثابت و وفادار پیدا خواهید کرد و آن ها شما را به دیگران توصیه خواهند کرد. همچنین خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی با کیفیت دوام و کارایی بیشتری نیز خواهد داشت. در انجام فعالیت های صنعتی با ماشین آلات و تجهیزات قدیمی یا بی کیفیت قابلیت رقابت با رقبا را نخواهید داشت و از آن ها عقب خواهید ماند.

ظرفیت دستگاه ساخت دستمال کاغذی را بسنجید و با توجه به نیازتان میزان تولید در هر شیفت دستگاه را در نظر بگیرید.
در تهیه ی مواد اولیه و متریال مورد نیاز برای تولید دستمال کاغذی و بسته بندی دقت کنید و بدانید مواد اولیه مهم ترین عامل برای تولید یک محصول با کیفیت و مرغوب است. در سال های اخیر تولیدکنندگان زیادی در ایران اقدام به تولید دستمال کاغذی کرده اند، با بررسی نقاط ضعف و قوت آن ها و تمام جوانب کارگاه های تولید دستمال کاغذی رقبا سعی کنید بهترین انتخاب ها را برای راه اندازی کسب و کار تولید دستمال کاغذی انجام دهید.

محصولات رقبا را بررسی کنید، کیفیت دستگاه های تولید دستمال کاغذی و مواد اولیه ی استفاده شده را در برندهای مختلف در نظر بگیرید و با اطلاعات دقیق و بررسی های جامع وارد بازار کار تولید دستمال کاغذی شوید.

 

درآمد دستگاه تولید دستمال کاغذی در خانه

 

اهمیت بسته بندی دستمال کاغذی

یکی از مهم ترین معیارهای کسب درامد و فروش دستمال کاغذی نحوه ی بسته بندی دستمال کاغذی ست. بسته بندی های جذاب همیشه در جلب توجه مصرف کنندگان پیشرو هستند و فروش دستمال کاغذی با بسته بندی زیبا و شکیل بسیار راحت تر از محصولات مشابه با بسته بندی های معمولی است. بسته بندی خلاقانه و نوین می تواند بازارهای جدید و متعددی را پیش روی شما قرار دهد و مشتریان را برای استفاده و خرید دستمال کاغذی تولید شما راحت تر متقاعد کند.
با مشاوره گرفتن از ایده پردازان و افراد باسابقه در تولید دستمال کاغذی می توانید بازاریابی بهتری در این حوزه داشته باشید. کسب درامد از تولید دستمال کاغذی تنها زمانی پرسود است که عوامل متعددی دست در دست هم داده و همگی برای تولید یک محصول با کیفیت در نظر گرفته شوند. دستگاه تولید دستمال کاغذی و ماشین آلات، خلاقیت و ایده پردازی، تحقیق و بررسی محصولات رقبا، شناخت بازار و مواد اولیه ی مرغوب همگی در کنار هم برای موفقیت در راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی موثر هستند.

قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی

کاهش هزینه های تولید

اگر به تازگی اقدام به راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی یا تاسیس کارگاه تولید دستمال کاغذی کرده اید، بهتر است در ابتدای راه در مدیریت هزینه ها محتاطانه عمل کنید. برای این کار توصیه هایی که ایران کاپ به شما می کند می تواند بسیار کاربردی و موثر باشند:

  • برای پیشگیری از هزینه های اضافه ی تعمیر و نگهداری، از تجهیزات و ماشین آلات به روز و معتبر استفاده کنید. خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی جدید و با تکنولوژی پیشرفته می تواند در جلوگیری از هدر رفتن منابع به شما کمک کند.
  • حمل و نقل معمولا در فعالیت های صنعتی حجم زیادی از هزینه ها را شامل می شود، به فکر راه هایی برای کاهش هزینه های حمل و نقل تان باشید.
  • با افزایش شیفت های کاری دستگاه، تولید خود را بالا ببرید و ظرفیت تولید در روز را افزایش دهید. به این ترتیب با سرعت بیشتر و سود بهتری ادامه ی راه را خواهید رفت.

 

اهمیت بسته بندی در دستگاه تولید دستمال کاغذی

 

میزان سرمایه ی مورد نیاز برای تولید دستمال کاغذی

برای رشد و تعالی در هر کسب و کاری علاوه بر نیرو و تلاش و پشتکار نیاز به یک منبع مالی برای تامین سرمایه در گردش بیزینس تان دارید. هر فرایند تولیدی و صنعتی مسیر پرفراز و نشیبی برای موفقیت پیش روی خود دارد و تنها با انگیزه ی بالا و آگاهی و علم روز است که می توانید این مسیر را رو به رشد طی کنید. با در نظر گرفتن تمام چالش های احتمالی بازار که در مقابل شماست، بهتر است هزینه های بسته بندی، بازاریابی، قیمت دستگاه دستمال کاغذی فول کات، قیمت مواد اولیه ی تولید دستمال کاغذی و سایر اقلام مورد نیاز برای این کار را براورد کرده و با برنامه ریزی دقیق و کاملی پیش روید.

ماشین آلات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی خانگی

با خرید دستگاه دستمال کاغذی فول کات می توانید در یک فضای مناسب خانگی یا پارکینگ و با استفاده از برق تک فاز خانگی کسب و کار پرسود خود را راه اندازی کنید. دستگاه تولید دستمال کاغذی در خانه تمام ویژگی های یک کسب و کار مناسب و اقتصادی خانگی را داراست و می تواند گام بلندی در راستای تجارتی بزرگ در آینده برای شما رقم بزند.

 

 میزان سرمایه ی مورد نیاز برای دستگاه تولید دستمال کاغذی

 

نمایندگی دستگاه تولید دستمال کاغذی

ایران کاپ با سال ها سابقه ی درخشان و طولانی در زمینه ی فروش ماشین آلات صنعتی و دستگاه های تولیدی خانگی و کارخانه ای، نامی آشنا و شناخته شده در میان شرکت های ارائه دهنده ی تجهیزات صنعتی ست. مشاوران و متخصصان مجرب و متخصص این مجموعه با دانش به روز و پیشرفته می توانند به شما در زمینه ی خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی، قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی فول کات، راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی در خانه یا کارگاه و سایر موارد مرتبط با این حرفه اطلاعات لازم را بدهند و به شما در راه اندازی این کسب و کار پرسود یاری دهند.

سؤالی دارید بپرسید؟

94 پاسخ

  1. سلام ممنون بابت محتوای خوبتون. دستگاه آکبند موجود چی دارید و برای کدوم کشوره؟

    1. سلام دوست عزیز خیلی ممنون
      دستگاه های آکبند وارداتی از چین هستن و اکثر برندهارو داریم و اگه موجود نباشه بنا به فارش مشتری ئارد می کنیم.

  2. سلام وقت بخیر
    برای راه اندازی خط تولیددستمال کاغذی، قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل چقدر میشه؟!

    1. سلام
      قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل با توجه به نوسانات قیمت ارز متفاوت هست.
      برای کسب اطلاعات بیشتر می تونید با شماره تماس موجود در سایت تماس بگیرید.

  3. سلام و خسته نباشید قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی از چه رنجی شروع میشه ؟

    1. سلام ممنون
      شروع قیمت دستگاه هامون با توجه به قمت دلر متفاوت هست. می تونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

  4. سلام قیمت دستگاه فول کات دستمال کاغذی در چه حدود هستش ؟

    1. سلام وقت بخیر
      قیمت دستگاه های فول کات مون بر اساس قیمت دلار تایین میشه.

  5. سلام خسته نباشید
    برای استارت کار با دستگاه تولید دستمال کاغذی چقدر فضا نیاز هستش؟

    1. سلام ممنون
      فضایی به متراژ 50 متر نیاز هست.

  6. سلام وقت بخیر
    قیمت خط تولید دستمال کاغذی در چه حدود هستش و فضای مورد نیاز برای این کار چقدر هست؟

    1. سلام
      برای کسب مشاوره برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی می تونید با کارشناس های ما از طریق شماره های موجود در وب سایت تماس بگیرید.
      قیمت راه اندازی خط تولید هم با توجه به قیمت دلار متغییر هست.
      فضای مورد نیاز برای این کار هم 50 متر می باشد.

  7. سلام خسته نباشید
    برای شروع کار فضای مورد نیاز برای دستگاه تولید دستمال کاغذی خانگی چقدر هستش؟

    1. سلام ممنون
      فضای مورد نیاز برای دستگاه تولید دستمال کاغذی خانگی 50 متر هست برای کسب اطلاعات بیشتر میتونین با کار شناس های ما در ارتباط باشید.

  8. سلام خوب هستین؟
    برای شروع کار با دستگاه دستمال کاغذی متراژ و سرمایه اولیه در چه حدی باید باشه ؟

    1. سلام ممنون
      سرمایه اولیه برای خرید دستگاه دستمال کاغذی بر اساس قیمت دلار متغییر هست و متراژ مورد نیاز شما برای شروع کار هم 50 متر می باشد.

  9. سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
    قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در خانه چقدر هستش و متراژی که میتونم باهاش این کسب و کار رو استارت بزنم چقدر باید باشه ؟

    1. سلام ممنون همچنین.
      متراژ مورد نیاز شما برای استفاده از دستگاه 50 متر می باشد.
      و قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در خانه هم با توجه به قیمت دلار تایین میشه.

  10. سلام و خسته نباشید سوالی در مورد دستگاه تولید دستمال کاغذی داشتم
    برای خرید دستگاه دستمال کاغذی خانگی سرمایه اولیه به چه میزان باید باشه و میشه که به صورت اقساطی هم خریداری کرد ؟!

    1. سلام ممنون
      سرمایه اولیه برای خرید دستگاه دستمال کاغذی خانگی با توجه به نوسانات ارز متغییر هستش و شرایط اقساطی هم برای دستگاه تولید دستمال کاغذی نداریم.

  11. سلام وقتتون بخیر باشه
    در باره دستگاه هاتون سوال داشتم
    برای خرید دستگاه دستمال کاغذی سرمایه اولیه چقدر باید باشه و اینکه چند نفر نیرو برای این کار لازم هستش ؟

    1. سلام وقت بخیر
      سرمایه اولیه برای خرید دستگاه دستمال کاغذی بر اساس قیمت دلار مشخص میشه و نیروی لازم برای این کار هم یک نفر هست.

  12. سلم خسته نباشید
    راجب دستگاه فول کات دستمال کاغذی سوال داشتم ازتون.
    قیمت دستگاه فول کات دستمال کاغذی چقدر هستش و فضای مورد نیاز برای گذاشتن دستگاه و راه اندازی خط تولید چقدر هست؟!

    1. سلام ممنون
      قیمت دستگاه فول کات دستمال کاغذی متناسب با قیمت دلار تعیین میشه و فضای مورد نیاز هم برای دستگاه فول کات دستمال کاغذی 50 متر هست.

  13. سلام خسته نباشید. خوب هستین؟
    میخواستم قیمت دستگاه دستمال کاغذی خانگی بدونم و اینکه دستگاها فقط آکبند هستن یا دستگاه کارکرده هم دارین ؟

    1. سلام ممنون از شما
      قیمت دستگاه هامون به دلیل نواسانات قیمت دلار متغییر هست.
      بله هم دستگاه آکبند موجود هست و هم دستگاه های کارکرده.

  14. سلام وقت بخیر
    سوالم در مورد قیمت دستگاه دستمال کاغذی خانگی هستش و اینکه این دستگاه به چند متر فضا نیازداره برای شروع کار؟

    1. سلام ممنون
      قیمت دستگاه دستمال کاغذی خانگی با توجه به نواسانات قیمت ارز قیمت ثابتی نیست. و فضای مورد نیاز برای قرار دادن دستگاه دستمال کاغذ هم 50 متر هستش.

  15. سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه
    درمود دستگاه تولید دستمال کاغذی سوال داشتم اینکه قیمت دستگاه دستمال کاغذی تمام اتوماتیک چقدر هستش و اینکه برای این دستگاه حداقل متراژ مورد نیاز چقدر هستش؟

    1. سلام خیلی ممنون همچنین.
      قیمت دستگاه دستمال کاغذی تمام اتوماتیک باتوجه به قیمت دلار متغییر هستش و حداقل فضای مورد نیاز برای دستگاه دستمال کاغذی هم 50 متر هستش.

  16. سلام
    برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی قیمت و متراژ فضایی که بتونیم دستگاه ساخت دستمال کاغذی خانگی رو قرار بدیم چقدر هستش؟

    1. سلام وقت بخیر
      قیمت دستگاه ساخت دستمال کاغذی خانگی با توجه به نواسانات قیمت دلار ثابت نیست برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید با کارشناس های شرکت مون در ارتباط باشید.
      و یک فضای 50 متری هم برای کار با دستگاه کافی هست.

  17. سلام و عرض ادب
    با خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی میتونیم خط تولید دستمال کاغذی خانگی راه اندازی کنیم چقدر فضا برای دستگاه نیاز هستش؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله امکانش هست و حداقل فضای مورد نیاز برا این کار هم 50 متر هستش ومیتونید با داشتن فضای کافی و سرمایه اولیه خط تولید دستمال کاغذی خانگی راه اندازی کنید.

  18. سلام وقتتون بخیر باشه
    برای شروع کار قیمت دستگاه خط تولید دستمال کاغذی در چه حدود هستش و حداقل فضای مورد نیاز برای شروع کار با دستگاه رو هم ممنون میشم اطلاع بدین؟

    1. سلام خیلی ممنون
      قیمت دستگاه خط تولید دستمال کاغذی با قیمت دلار تعیین میشه و متراژ مورد نیاز برای شروع کار با دستگاه تولیددستمال کاغذی هم 50 متر هستش.

  19. با عرض سلام و خسته نباشید درباره دستگاه تولید دستمال کاغذی تون سوال داشتم.
    قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی اتوماتیک خانگی چقدر هستش و اینکه دستگاه هاتون آکبند هستن یا کارکرده؟

    1. سلام خیلی ممنون.
      درخدمتون هستیم. قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی اتوماتیک خانگی با توجه به قیمت دلار و نواسانات آن متفاوت هست برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید با کارشناس های شرکت ما در ارتباط باشید.

  20. سلام و خسته نباشید
    قیمت دستگاه دستمال کاغذی فول کات رو میخواستم بدونم و اینکه برای خرید دستگاه دستمال کاغذی شرایط اقساطی هم دارین؟

    1. سلام ممنون
      قیمت دستگاه دستمال کاغذی فول کات مون به دلیل نواسانات قیمت دلار متغییر هست. و شرایط خرید به صورت اقساطی برای این دستگاه هم نیست.

  21. سلام روز بخیر
    برای خرید دستگاه تولید کننده دستمال کاغذی چقدر سرمایه نیاز هستش و اینکه دستگاه ها آکبند هستند یا کار کرده؟

    1. سلام ممنون همچنین.
      سرمایه برای خرید دستگاه تولید کننده دستمال کاغذی بنا به نواسانات قیمت دلار متغییر هست.
      دستگاه هامون هم هم به صورت آکبند موجود هستند و هم به صورت کار کرده.
      برای کسب اطلاعات بیشتر هم میتوانید با کارشناسان شرکت از طریق شماره تماس های موجود در سایت در اتباط باشید.

  22. سلام وقت بخیر
    برای خرید دستگاه دستمال کاغذی فول کات شرایط اقساطی هم موجود و اینکه دستگاه ها آکبند هستند یا کار کرده؟!

    1. سلام خیلی ممنون.
      برای خرید دستگاه دستمال کاغذی فول کات شرایط اقساطی موجود نیست .
      بله دستگاه هامون هم به صورت آکبند موجود هستند و هم به صورت کارکرده .

  23. سلام روز بخیر
    امیدوارم حالتون خوب خط تولید دستگاه دستمال کاغذی هزینه ای که برای خرید دستگاهش باید پرداخت بشه چقدر هستش و این که دستگاه ها آکبند هستن یا کارکرده؟

    1. سلام ممنون روز شما هم بخیر.
      هزینه خط تولید دستگاه دستمال کاغذی با توجه به قیمت دلار متغییر هست.
      دستگاه ها مون هم آکبند و هم کار کرده هر دو موجود هستند.

  24. سلام روز بخیر
    قیمت دستگاه کاغذ دستمالی چقدر هست و برای شروع کار چقدر سرمایه اولیه نیاز هستش و اینکه شرایط اقساطی هم برای خرید دستگاه موجود هستش؟

    1. سلام ممنون همچنین
      قیمت و سرمایه اولیه برای خرید دستگاه با توجه به قیمت ارز متفاوت هستش و شرایط اقساطی هم برای دستگاه دستمال کاغذی موجو نیست.

  25. سلام روز بخیر
    شرایط خرید اقساطی برای دستگاه ساخت دستمال کاغذی موجود هست؟
    و اینکه دستگاه تولید دستمال کاغذی به چقدر فضا نیاز داه؟

    1. سلام ممنون روز شما هم بخیر.
      برای خرید باید به صورت نقدی هزینه دستگاه ها پرداخت شود و شرایط اقساطی برای دستگاه تولید دستمال کاغذی موجود نمی باشد.
      برای شروع کار با دستگاه ساخت دستمال کاغذی به محیطی به اندازه 50 متر نیاز است.

  26. سلام روز بخیر
    برای شروع کار با دستگاه خانگی تولید دستمال کاغذی حداقل فضای مورد نیاز چقدر هست؟
    و اینکه دستگاه کارکرده هم دارین ؟

    1. سلام خیلی ممنون روز شما هم بخیر.
      برای دستگاه خانگی تولید دستمال کاغذی حداقل فضای مورد نیاز محیطی به متراژ 50 متر می باشد.
      بله هم دستگاه آکبند تولید دستمال کاغذی داریم و هم دستگاه کارکرده.

  27. سلام روز بخیر امیدوارم حالتون خوب باشه.
    برای شروع کار با دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل چقدر فضا نیاز داریم؟
    و اینکه شرایط خرید اقساطی هم برای خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی موجود هست یا خیر؟!

    1. سلام خیلی ممنون همچنین.
      برای شروع تولید و راه اندازی خط تولیدتان با دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل به فضایی به اندازه 50 متر نیاز دارید.
      و شرایط خرید اقساطی هم برای خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی موجود نیست.

  28. سلام وقت بخیر
    درمورد دستگاه دستمال کاغذی و مشخصات دستگاه تولید دستمال کاغذی ازتون سوال داشتم امکانش هست که یه توضیح کلی درباره دستگاه و عملکرد اون بدین؟

    1. سلام خیلی ممنون.
      درمورد دستگاه تولید دستمال کاغذی و مشخصات دستگاه تولید دستمال کاغذی برای کسب اطلاعات کامل میتوانید با کارشناس های فروش شرکت از طریق شماره تماس های موجود در سایت در ارتباط باشید.

  29. سلام روز بخیر امیدوارم که حالتون خوب باشه
    ازتون درباره دستگاه های تولید دستمال کاغذی سوال داشتم اینکه برای خرید دستگاه تولید دستمال توالت سرمایه اولیه و متراژ فضایی که میخواهیم دستگاه رو در اون قرار بدیم چقدر باید باشه؟

    1. سلام خیلی ممنون همچنین.
      سرمایه اولیه برای خرید دستگاه تولید دستمال توالت متغییر هست و متراژ مورد نیاز برای دستگاه تولید دستمال کاغذی هم فضایی به متراژ 50 متر هست.

  30. سلام خوب هستین؟
    برای اینکه بتونیم یک دستگاه برش دستمال کاغذی تهیه کنیم چقدر باید هزینه کنیم و اینکه فضای مورد نیاز برای این دستگاه چقدر هست؟

    1. سلام خیلی ممنون.
      سرمایه مورد نیاز با توجه به نواسانات قیمت ارز متغییر هست و نمی توان دقیق گفت. متراژ فضای راه اندازی خط تولید هم فضایی به اندازه 50 می باشد.

  31. سلام روز بخیر امیدوارم که حالتون خوب باشه
    برای خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی شرایط اقساطی هم دارین و یا اینکه دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی اقتصادی برای خرید موجود هست؟

    1. سلام خیلی ممنون
      همچنین.
      شرایط اقساطی برای دستگاه تولید دستمال کاغذی موجود نیست.
      برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی اقتصادی میتوانید با کارشناس های شرکت در تماس باشید .

  32. سلام و عرض ادب
    امیدوارم که حالتون خوب باشه
    ازتون درباره متراژ مورد نیاز دستگاه خط تولید دستمال کاغذی سوال داشتم . میخواستم بدونم چقدر فضا برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی نیاز است؟

    1. سلام خیلی ممنون
      همچنین.
      برای راه اندازی دستگاه خط تولید دستمال کاغذی حداقل متراژ مورد نیاز برای شروع کارتون 50 متر می باشد.

  33. سلام وقت بخیر
    می خواستم بپرسم که قیمت خط تولید کامل دستمال کاغذی چقدر هست و با چقدر سرمایه میتونیم یک خط تولید دستمال کاغذی راه اندازی کنیم؟

    1. سلام ممنون.
      قیمت دستگاه ها باتوجه به نوسانات قیمت دلار متغییر هست و به همین دلیل عدد ثابتی رو نمیتوانیم بگیم اما برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان شرکت در تماس باشید.

  34. سلام روز بخیر
    برای خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی رولی شرایط اقساطی موجود هست؟ و اینکه خط تولید را در محیط خانگی اگر بخواهیم استار بزنیم چقدر فضا مورد نیاز است؟

    1. سلام ممنون
      برای خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی رولی شرایط اقساطی موجود نیست. و به طور کلی برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی حداقل فضای مورد نیاز 50 متر می باشد.

  35. سلام و عرض ادب
    برای راه اندازی خط تولید کامل دستمال کاغذی قیمت دستگاه تولید چقدر هست و چقدر فضا مورد نیاز است؟

    1. سلام خیلی ممنون.
      فضای مورد نیاز برای خط تولید کامل دستمال کاغذی فضایی به متراژ 50 متر می باشد. سرمایه برای خرید دستگاه هم به دلیل متغییر بودن قیمت دلار ثابت نیست.

  36. سلام وقت بخیر خوب هستین؟
    برای شروع کار با دستگاه های تولید دستمال کاغذی چقدر سرمایه مورد نیاز و اینکه شرایط اقساطی برای خرید هم موجود است؟

    1. سلام خیلی ممنون.
      سرمایه اولیه برای خرید دستگاه های تولید دستمال کاغذی به دلیل نواسانات قیمت دلار متغیر هست. و شرایط اقساطی هم برای خرید دستگاه های تولید دستمال کاغذی موجود نیست.
      شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

  37. سلام خوب هستین؟
    میتونیم دستگاه تولید کاغذ دستمالی رو به صورت اقساطی خریداری کنیم؟
    و چقدر فضا برای این دستگاه نیاز؟

    1. سلام خیلی ممنون.
      شرایط خرید اقساطی برای دستگاه تولید دستمال کاغذی موجود نیست و برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی به حداقل 50 متر فضا نیاز دارید.

  38. سلام و عرض ادب
    برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی میتوانیم خط تولید خانگی دستمال کاغذی رو استارت بزنیم؟ و چقدر فضا برای این کار لازم هست؟

    1. سلام دوست عزیز
      برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی در صورت داشتن فضای 50 متر و سایر امکانات مورد نیاز بله می توانید.

  39. سلام روز بخیر
    امیدوارم که حالتون خوب باشه
    برای شروع کار و راه اندازی خط تولید دستمال توالت چقدر فضا نیاز هست و اینکه شرایط اقساطی هم موجود است؟

  40. سلام روز بخیر
    راه اندازی خط تولید دستمال توالت به صورت خانگی امکان پذیر هست؟ و اینکه چقدر فضا برای شروع کار نیاز هست؟

    1. سلام روز شما هم بخیر.
      برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی به طور کلی به 50 متر فضا نیاز می باشد.
      که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت در تماس باشید.

  41. سلام وقت بخیر
    برای اطلاع از قیمت دستگاه تمام اتوماتیک دستمال کاغذی ازتون سوال داشتم و این که میخواستم بدونم شرایط اقساطی این دستگاه ها به چه صورت هست؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      قیمت دستگاه تمام اتوماتیک دستمال کاغذی باتوجه به بالا و پایین بودن قیمت دلار متغییر هست و شرایط اقساطی هم برای خرید دستگاه دستمال کاغذی موجود نیست.

  42. سلام روزتون بخیر
    برای شروع کار و راه اندازی خط توليد دستمال كاغذي اندازه فضایی ک بتونیم توش دستگاه های تولید رو قرار بدیم چقدر هستش؟

    1. سلام خیلی ممنون.
      برای راه اندازی خط توليد دستمال كاغذي حداقل فضای مورد نیاز برای قرار دادن دستگاه ها 50 متر هست.

  43. سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
    برای خرید و راه اندازی دستگاه دستمال توالت چقدر هزینه نیاز هست و اینکه شرایط اقساطی هم دارید؟

    1. سلام خیلی ممنون
      همچنین.
      برای راه اندازی خط تولید دستگاه دستمال توالت هزینه خرید دستگاه ها به دلیل نواسانات قیمت ارز متغییر هست.
      و شرایط اقساطی هم برای دستگاه های تولید دستمال کاغذی موجود نیست.

  44. سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه
    درباره دستگاه های تولید دستمال کاغذی و اینکه برای خرید شون شرایط اقساطی دارین و یا برای خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی اقتصادی موجود هست؟

    1. سلام خیلی ممنون
      همچنین.
      شرایط اقساطی برای خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی موجود نیست و برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشاناسان شرکت در تماس باشید.

  45. سلام وقت بخیر
    برای شروع کار با دستگاه تولید دستمال چقدر فضا نیاز داریم؟
    و اینکه دستگاه هاتون کارکرده هستند یا آکبند؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر.
      برای شروع کار با دستگاه تولید دستمال کاغذی حداقل فضای مورد نیاز برای شما 50 متر می باشد.
      و دستگاه ها هم به صورت کارکرده موجود هستند و هم به صورت آکبند.

  46. سلام وقت بخیر
    از تون در باره دستگاهای تولید دستمال کاغذی سوال داشتم اینکه دستگاه ها آکبند هستند یا کارکرده؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر باشه
      دستگاهای تولید دستمال کاغذی هم به صورت آکبند موجود هستند و هم به صورت کارکرده.
      برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان شرکت در تماس باشید.

  47. سلام وقت بخیر خوب هستین؟
    برای راه اندازی خط تولید تمام اتوماتیک دستمال کاغذی چقدر فضا نیاز هستش و اینکه قیمت راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی چقدر هست؟

    1. سلام خیلی ممنون
      برای راه اندازی خط تولید تمام اتوماتیک دستمال کاغذی حداقل فضای مورد نیاز 50 متر هست.
      و قیمت دستگاه ها هم به دلیل نوسانات قیمت ارز متغییر هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 8 =