دستگاه تولید دستمال کاغذی در اردبیل + قیمت 2023

یکی از محصولات بهداشتی که بصورت زیاد در زندگی روزمره خود استفاده می کنیم، دستمال کاغذی می باشد. به همین دلیل یکی از خطوط تولید که میتوانید بدون با یک هزینه کم در اردبیل راه اندازی کنید، دستگاه تولید دستمال کاغذی در اردبیل می باشد. دستگاه تولید دستمال کاغذی در اردبیل دارای انواع متفاوتی می باشد. از معروف ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. دستگاه تولید دستمال کاغذی رولی
  2. دستگاه تولید دستمال کاغذی جعبه ای
  3. دستگاه تولید دستمال کاغذی سفره ای
  4. دستگاه تولید دستمال کاغذی جیبی

 

دستگاه تولید دستمال کاغذی در اردبیل

 

مهمترین مواد اولیه دستگاه تولید دستمال کاغذی در اردبیل، کاغذتیشو می باشد. این نواع کاغذ به دلیل سبکی و جذب بالا در تولید دستمال کاغذی مورد استفاده قرار میگیرد. سود حاصله از دستگاه تولید دستمال کاغذی در اردبیل نیز به دلایلی مانند پرمصرف بودن دستمال کاغذی ، قیمت پایین مواد اولیه و … زیاد می باشد.

هزینه های اولیه دستگاه تولید دستمال کاغذی در اردبیل به میزان سفارش گیری خودتان بستگی دارد زیرا اگر حجم سفارش های اولیه بالا باشد شما نیاز دارید تا دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته تهیه نمایید. اما برای حجم کم سفارش میتوانید با هزینه اولیه مانند 400میلیون ( این مقدار با توجه به قیمت روز دستگاه و مواد اولیه متفاوت است) میتوانید خط تولید دستمال کاغذی در اردبیل راه اندازی نمایید.